РЕКЛАМАЦИИ
Рекламации за оштетување при транспорт
Многу е важно веднаш да го пријавите секое оштетување на пакувањето на производот на курирот кој ја испорачува пратката. Купувачот е должен да пријави оштетување при транспорт во рок од 24 часа од приемот на пратката.
Доколку забележите оштетување, не ја потпишувајте приемницата или замолете го курирот да почека додека проверите дали оштетувањето на пакувањето предизвикало и оштетување на самиот производ или загуба на делови. Доколку производот е во добра состојба и сите делови се присутни, можете да ја прифатите пратката.
Останати рекламации
Доколку ја примите пратката и по отворањето на кутијата утврдите дека испорачаниот производ не одговара на нарачката или податоците на фактурата не се точни, ве молиме да ни испратите е-пошта на contact@weparty.mk со вашите податоци (име, презиме, телефон) и опис на проблемот во рок од 24 часа од приемот на пратката.
Во најкраток можен рок ќе одговориме на пријавената рекламација и ќе ве известиме за понатамошните чекори.
Рокот за решавање на рекламацијата е 15 дена од моментот на пријавување.